Nog meer personalisatie mogelijkheden met Qreca
Met de software van Qreca zijn er eindeloze toepassingsmogelijkheden voor de hospitality branche. Restaurants, hotels, cafés, kantines, snackbars, ijssalons, strandtenten, cateringsbedrijven, tankstations en zelfs retail ondernemingen weten gebruik te maken van een digitale menukaart.

De vele functionaliteiten van de software zorgen ervoor dat er voor iedere gebruiker een passende mogelijkheid is en wensen voor nieuwe functionaliteiten worden doorgevoerd. Dat heeft erin geresulteerd dat op zeer korte termijn versie 2 van de Qreca software wordt gelanceerd.
Nieuwe en bestaande functionaliteiten
Het softwarepakket van Qreca blijft alle huidige functionaliteiten ondersteunen en voegt daar een reeks van nieuwe mogelijkheden aan toe. Van meertaligheid tot aan productopties en -varianten.
Een grote vernieuwing zorgt ervoor dat het mogelijk is om meerdere gebruikers te koppelen aan één Qreca omgeving. Deze gebruikers kunt u koppelen aan rollen en zo aangeven wat zij allemaal moeten kunnen. Zo kan bijvoorbeeld een restauranteigenaar ervoor kiezen om het personeel een eigen rol te geven met rechten om gerechten te publiceren of te verbergen.
Nog een grote wens was de mogelijkheid om meerdere menukaarten te koppelen aan één omgeving (lunchkaart, wijnkaart etc.). Daarbij is het mogelijk om de kaart automatisch te verbergen tussen bepaalde tijden of datums.
Testers gezocht
De software is uitvoerig getest met eindgebruikers en volledig aangepast naar de wensen. Heeft u interesse om gratis en vrijblijvend gebruik te maken van de software om te kijken of het bij u en uw onderneming past? Neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Huisstijl
Bij de lancering van de nieuwe software past ook een nieuwe huisstijl. Het vernieuwde logo met de kenmerkende groene kleur en een nieuw toegevoegde accentkleur geven een frisse en moderne uitstraling. Op de social media kanalen van Qreca zijn de eerste wijzigingen al doorgevoerd. Tijdens de lancering van de nieuwe software zal ook de nieuwe website worden onthuld.
Lees ook

Past een digitale menukaart bij mijn horecaonderneming?
De digitale menukaarten van Qreca kunnen eenvoudig worden bijgewerkt met nieuwe gerechten en prijzen waardoor je als horecaondernemer snel en efficiënt wijzigingen in het aanbod kunt doorvoeren. Dit kan met name handig zijn voor horecaondernemingen die regelmatig hun aanbod wijzigen. Zo hoef je niet iedere keer nieuwe fysieke menukaarten af te drukken!

Digitale allergenenkaart voor horeca: de NVWA voert controles uit
De krantenkoppen stonden er vandaag vol mee, nadat de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) berichtte over het feit dat ruim de helft van de gecontroleerde horecabedrijven in 2023 niet voldeed aan de allergenenwetgeving. Met Qreca kun je eenvoudig je eigen digitale allergenenkaart (laten) maken.

Welkom bij het compleet vernieuwde Qreca!
In kleine stappen kreeg het nieuwe Qreca al steeds meer vorm. Nu is het tijd om het volledig vernieuwde Qreca aan u voor te stellen. Van een nieuw logo en een uitgebreider kleurenpalet, tot een compleet vernieuwde website. Naast onze marketinguitingen, is ook onze software compleet herzien! Een nieuwe uitstraling aan de buitenkant en een optimale performance aan de binnenkant. We hebben alles op alles gezet om al onze gebruikers – uw gasten – een nog betere ervaring te bieden tijdens het gebruik van de digitale menukaarten. We zijn verheugd om het nieuwe Qreca aan u voor te stellen!